Основні моделі вищої освіти в контексті політичної ідеології Європейського Союзу
DOI:
https://doi.org/10.24144/2078-1431.2017.2(19).108-123Ключові слова:
Європейський Союз, реформування вищої школи, Болонський процесАнотація
На підставі вивчення аналітичних матеріалів міжнародних інституцій уточнюється типологія моделей вищої освіти в Європейському Співтоваристві, аналізуються їх недоліки і сильні сторони з точки зору реформування вищої школи в Україні.
Посилання
Janet W. Looney. Assessment and Innovation in Education. OECD Education Working Paper // OECD directorate for education. – OECD Publishing, 2009 - № 24. – 59 р.
Directorate for Science, Technology and Industry. The OECD Innovation Strategy: Getting a Head Start on Tomorrow // OECD directorate for education. – OECD Publishing, 2010. – 225 p.
Toner, p. Workforce Skills and Innovations^ An Overview of Major Themes in the Literature // OECD Education Working Papers. - OECD Publishing, 2011. - № 55. – 73 р.
Ministerial report on the OECD Innovation Strategy. Innovation to strengthen growth and address global and social challenges Key Findings // OECD directorate for education. – OECD Publishing, 2010. – 27 p.
OECD’S Centre for Educational Research and Innovation – CERI // http: // www.oecd.org/ edu/ceri/
Webel L., Bergan S. The public responsibility for higher education and research. – Council of Europe Publishing, 2006. – 242 p.
Webel L., Dolgova K.D., Bergan S. The legitimacy of quality assurance in higher education: the role of public authorities and institutions. – Council of Europe Publishing, 2007. – 158 p.
Huber J., Harkavy I. Higher education and democratic culture. Citizenship, human rights and civic responsibility. – Council of Europe Publishing, 2007. – 170 p.
Malcolm c., Henke R., Oberknezev PH., Pouliasi K. Buildings Bridges. Towards effective means of linking scientific research and public policy: Migrants in European cities. Research Papers. – Unrecht: Netherlands School for Social and Economic Policy Research, 2000. – 176 p.
Trends. Progress toward as the European Higher Education Area. Bologna four years after: Steps toward sustainable reform of higher education in Europe. A report for the European University Association by Sybille Reichert and Christian Tauch. – General for Education and Culture of the European Commission, 2003. – 100 p.
Burton Clark’s. The Higher Education system: Academic Organization in Cross-National Perspective // London Review of Education. – 2010. – Vol.8, issue 3. – P.229 – 237.
OECD. Education at a Glance 2012: OECD Indicators. – OECD Publishihg, 2011. – 567 p. // http:// dx.doi.org/10.1787/eag-2012-en
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).