Формування управлінських технологій у сфері аграрного брендингу

Автор(и)

  • Леся Газуда
  • Надія Волощук
  • Сергій Газуда

Анотація

У статті акцентовано увагу на необхідності забезпечення ефективної системи управління, яке повинно базуватися на упорядкованій сукупності взаємозумовлюючих елементів. Окреслено окремі аспекти формування управлінських технологій, які, з огляду на функціональність органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, стосуються передусім діагностування та прогнозування з урахуванням інноваційного розвитку аграрної сфери. Активізації потребує виробництво органічної продукції, з подальшою реалізацією як на внутріш- ньому, так і зовнішньому аграрному ринку.
Ключові слова: управлінські технології, брендингове середовище, функціональність органів влади, інноваційні підходи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-01