Корпоративна соціальна відповідальність українських аграрних підприємств

Автор(и)

  • Руслан Буряк
  • Вікторія Оваденко

DOI:

https://doi.org/10.24144/2078-1431.2021.1(26).150-161

Анотація

Сьогодні питанню корпоративної соціальної відповідальності (corporate social responsibility, CSR) приділяється дедалі більше уваги. Постійно порушуються проблеми соціально відповідальної поведінки бізнесу, його ролі в соціально-економічному розвитку країни, можливості взаємодії із місцевою громадою, компанії готують соціальні звіти, займаються соціальним інвестуванням. У статті проаналізовано основні аспекти корпоративної соціальної відповідальності агроіндустріального холдингу ПрАТ «Миронівський хлібопродукт».
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність, сталий розвиток, міжнародний стандарт ISO 26000:2010 «Настанови щодо соціальної відповідальності» (Guidance on social responsibility), підприємства аграрного сектору економіки, ПрАТ «Миронівський хлібопродукт», зацікавлені сторони, основні аспекти соціальної відповідальності, Глобальна ініціатива звітності (GRI).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-07