ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2078-1431.2024.1(32).209-224Анотація
Розгортання науково-технічного прогресу у сучасному світі приводить до швидкого розвитку технологій, які стають дедалі складнішими і наукоємнішими. Відповідно одним з найважливіших питань є підготувати молодь до концептуального розуміння природних явищ та процесів, на яких і базуються сучасні технологічні розробки і винаходи. Вивчення такої науково-природничої дисципліни, як фізика, у середній школі відіграє ключову роль у формуванні наукової компетентності та критичного мислення учнів. Однак значного поліпшення потребує структура навчального процесу фізичного дослідження на уроках фізики, щоб підготувати учнів до викликів сучасного світу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).