Вплив ЗМІ та PR-технологій на процеси європейської та євроатлантичної інтеграції: досвід країн Вишеграду
DOI:
https://doi.org/10.24144/2078-1431.2017.2(19).149-164Ключові слова:
засоби масової комунікації (ЗМІ), Україна, країни Вишеграду, європейська та євроатлантична інтеграція, ЄС, НАТО, PR-технологіїАнотація
У статті автори розглядають важливий вплив засобівмасової інформації (ЗМІ) на формування громадської думки в тих
країнах, де відбуваються фундаментальні зміни в контексті
інтеграційних процесів. Проблему впливу ЗМІ на формування
громадської думки розкрито на прикладі країн Вишеградської
четвірки, які не так давно були в центрі інтеграційних процесів,
внаслідок яких стали членами Європейського Союзу та НАТО.
Особливо актуальною ця проблема є для України, оскільки
зовнішньополітичний курс держави визначено саме за напрямом
європейської та євроатлантичної інтеграції.
Посилання
Hrytsiak, N. (2014) Informatsiini kampanii yak mekhanizm pidvyshchennia efektyvnosti realizatsii derzhavnoi polityky u sferi yevrointehratsii [Information campaigns as a mechanism for increasing the effectiveness of the implementation of state policy in the field of European integration]. 37-38.
Hurkovskyi, V. I. Zakhyst imidzhu Ukrainskoi derzhavy v umovakh informatsiinoi hlobalizatsii [Protection of the image of the Ukrainian state in the conditions of information globalization] Retrieved from: http://academy.gov.ua/ej/ej16/txts/12GVIUIG.pdf
Denysova, A. Ukraina v nimetskykh ZMI [Ukraine in the German media]. Retrieved from: http://www.imagency.org.ua/projects/analytics/04-04-2016-08-04-2016/
Ibrahimova, I. (2004) Informatsiine suspilstvo ta vzaiemodiia vlady z hromadskistiu: vymohy efektyvnosti [Information society and the interaction of the authorities with the
public: the requirements of efficiency]. 36-42.
Ilnytska, L. L. (2010) Osoblyvosti vykorystannia suhestyvnykh ta manipuliatyvnykh tekhnolohii u suchasnomu anhlomovnomu politychnomu dyskursi [Features of the use of suggestive and manipulative technologies in modern English-language political discourse]. 115-125.
Kontseptsiia derzhavnoi tsilovoi prohramy informuvannia hromadskosti z pytan yevropeiskoi intehratsii Ukrainy na 2008–2011 roky [The Concept of the State Target Program for Informing the Public on European Integration of Ukraine for 2008-2011]. Retrieved from: http://zakon.rada.gov.ua/cgi–bin/laws/main.cgi?nreg=569–2007–%F0.
MakKvel, D. (2001) Teoriia masovoi komunikatsii [The theory of mass communication], 211.
Sopiha, I. S. Imidzh Ukrainy u frantsuzkykh i nimetskykh drukovanykh zasobakh masovoi informatsii [The image of Ukraine in the French and German print media]. Retrieved from: http://naub.oa.edu.ua/2010/imidzh-ukrajiny-u-frantsuzkyhi-nimetskyh-drukovanyh-zasobah-masovoji-informatsiji/
Ukraina rozpochynaie reklamno–informatsiinu kampaniiu na telekanali CNN [Ukraine launches advertising and information campaign on CNN channel]. Retrieved from: www.novynar.com.ua/politics/43192.
Feldman, D. M. (1998) Polytolohyia konflykta [Political science of conflict]. 348.
Chycki, A. (2002) Manipulate "Gazety Wyborczej". Nasz Dziennik.
Remuszko, S. (2003) List do Komisji Europejskiej. Retrieved from: www.rownemozliwosci_pl
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).