Вплив ЗМІ та PR-технологій на процеси європейської та євроатлантичної інтеграції: досвід країн Вишеграду

Автор(и)

  • Віталій Андрейко
  • Олександра Мандзак

DOI:

https://doi.org/10.24144/2078-1431.2017.2(19).149-164

Ключові слова:

засоби масової комунікації (ЗМІ), Україна, країни Вишеграду, європейська та євроатлантична інтеграція, ЄС, НАТО, PR-технології

Анотація

У статті автори розглядають важливий вплив засобів
масової інформації (ЗМІ) на формування громадської думки в тих
країнах, де відбуваються фундаментальні зміни в контексті
інтеграційних процесів. Проблему впливу ЗМІ на формування
громадської думки розкрито на прикладі країн Вишеградської
четвірки, які не так давно були в центрі інтеграційних процесів,
внаслідок яких стали членами Європейського Союзу та НАТО.
Особливо актуальною ця проблема є для України, оскільки
зовнішньополітичний курс держави визначено саме за напрямом
європейської та євроатлантичної інтеграції.

Посилання

Hrytsiak, N. (2014) Informatsiini kampanii yak mekhanizm pidvyshchennia efektyvnosti realizatsii derzhavnoi polityky u sferi yevrointehratsii [Information campaigns as a mechanism for increasing the effectiveness of the implementation of state policy in the field of European integration]. 37-38.

Hurkovskyi, V. I. Zakhyst imidzhu Ukrainskoi derzhavy v umovakh informatsiinoi hlobalizatsii [Protection of the image of the Ukrainian state in the conditions of information globalization] Retrieved from: http://academy.gov.ua/ej/ej16/txts/12GVIUIG.pdf

Denysova, A. Ukraina v nimetskykh ZMI [Ukraine in the German media]. Retrieved from: http://www.imagency.org.ua/projects/analytics/04-04-2016-08-04-2016/

Ibrahimova, I. (2004) Informatsiine suspilstvo ta vzaiemodiia vlady z hromadskistiu: vymohy efektyvnosti [Information society and the interaction of the authorities with the

public: the requirements of efficiency]. 36-42.

Ilnytska, L. L. (2010) Osoblyvosti vykorystannia suhestyvnykh ta manipuliatyvnykh tekhnolohii u suchasnomu anhlomovnomu politychnomu dyskursi [Features of the use of suggestive and manipulative technologies in modern English-language political discourse]. 115-125.

Kontseptsiia derzhavnoi tsilovoi prohramy informuvannia hromadskosti z pytan yevropeiskoi intehratsii Ukrainy na 2008–2011 roky [The Concept of the State Target Program for Informing the Public on European Integration of Ukraine for 2008-2011]. Retrieved from: http://zakon.rada.gov.ua/cgi–bin/laws/main.cgi?nreg=569–2007–%F0.

MakKvel, D. (2001) Teoriia masovoi komunikatsii [The theory of mass communication], 211.

Sopiha, I. S. Imidzh Ukrainy u frantsuzkykh i nimetskykh drukovanykh zasobakh masovoi informatsii [The image of Ukraine in the French and German print media]. Retrieved from: http://naub.oa.edu.ua/2010/imidzh-ukrajiny-u-frantsuzkyhi-nimetskyh-drukovanyh-zasobah-masovoji-informatsiji/

Ukraina rozpochynaie reklamno–informatsiinu kampaniiu na telekanali CNN [Ukraine launches advertising and information campaign on CNN channel]. Retrieved from: www.novynar.com.ua/politics/43192.

Feldman, D. M. (1998) Polytolohyia konflykta [Political science of conflict]. 348.

Chycki, A. (2002) Manipulate "Gazety Wyborczej". Nasz Dziennik.

Remuszko, S. (2003) List do Komisji Europejskiej. Retrieved from: www.rownemozliwosci_pl

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-01-02