Сучасний стан і теоретико-методологічна основа розвитку брендингу територій
DOI:
https://doi.org/10.24144/2078-1431.2019.2(23).127-134Ключові слова:
брендинг, територія, брендинг території, імідж території, регіональний розвиток.Анотація
У статті досліджено теоретико-методологічні підходи до вивчення поняття брендингу територій та сучасний стан його інтерпретації у вітчизняній економічній науці. Визначено основні сутнісні відмінності цього поняття від суміжних, описано можливі підходи до моделювання та визначення соціально-економічної цінності бренду території.
Посилання
Anholt, S. (2007) Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions / S. Anholt. 1st edition. Palgrave Macmillan,160 [in English].
Boyko, M.H. (2010). Orhanizatsiyno-ekonomichnyy mekhanizm formuvannya natsionalʹnoho brendu [Organizational and economic mechanism of national brand formation]. Teoretychni ta prykladni pytannya ekonomiky – Theoretical and applied issues of economy, 21,304–311 [in Ukrainian].
Veleshchuk, S.S. (2015). Terytorialʹnyy brendynh yak instrument sotsialʹno-ekonomichnoho rozvytku rehionu. [Territorial branding as a tool for socio-economic development of the region]. Stalyy rozvytok ekonomiky – Sustainable economic development, 13, 146-152 [in Ukrainian].
Karachina, N.P. (2017). Etymolohiya ta rozvytok traktuvannya ekonomichnoyi katehoriyi «brend» [Etymology and development of interpretation of the economic category «brand»]. PhD Thesis. VNTU. Retrieved from http://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/17109/3025.pdf?sequence=3[in Ukrainian].
Kuzmuk, O. (2018). Terytorialʹnyy brendynh yak instrument mistsevoho rozvytku [Territorial branding as a tool for local development].Studiyi – Studios, 156 – 161 [in Ukrainian].
Panasenko, L. (2014) Brendynh terytoriyi: suchasna paradyhma rozvytku [Branding of the territory: the modern paradigm of development]. Skhid – East, 78-84 [in Ukrainian].
Temporal, P. (2016). Efektyvnyy brend-menedzhment: per. s anhl. [Effective brandmanagement: trans. with English]. SP-b: Neva [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).