DOI: https://doi.org/10.24144/2078-1431.2019.2(23).127-134

Сучасний стан і теоретико-методологічна основа розвитку брендингу територій

Михайло Газуда, Мирослава Стеців

Анотація


У статті досліджено теоретико-методологічні підходи до вивчення поняття брендингу територій та сучасний стан його інтерпретації у вітчизняній економічній науці. Визначено основні сутнісні відмінності цього поняття від суміжних, описано можливі підходи до моделювання та визначення соціально-економічної цінності бренду території.


Ключові слова


брендинг; територія; брендинг території; імідж території; регіональний розвиток.

Повний текст:

PDF

Посилання


Anholt, S. (2007) Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions / S. Anholt. 1st edition. Palgrave Macmillan,160 [in English].

Boyko, M.H. (2010). Orhanizatsiyno-ekonomichnyy mekhanizm formuvannya natsionalʹnoho brendu [Organizational and economic mechanism of national brand formation]. Teoretychni ta prykladni pytannya ekonomiky – Theoretical and applied issues of economy, 21,304–311 [in Ukrainian].

Veleshchuk, S.S. (2015). Terytorialʹnyy brendynh yak instrument sotsialʹno-ekonomichnoho rozvytku rehionu. [Territorial branding as a tool for socio-economic development of the region]. Stalyy rozvytok ekonomiky – Sustainable economic development, 13, 146-152 [in Ukrainian].

Karachina, N.P. (2017). Etymolohiya ta rozvytok traktuvannya ekonomichnoyi katehoriyi «brend» [Etymology and development of interpretation of the economic category «brand»]. PhD Thesis. VNTU. Retrieved from http://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/17109/3025.pdf?sequence=3[in Ukrainian].

Kuzmuk, O. (2018). Terytorialʹnyy brendynh yak instrument mistsevoho rozvytku [Territorial branding as a tool for local development].Studiyi – Studios, 156 – 161 [in Ukrainian].

Panasenko, L. (2014) Brendynh terytoriyi: suchasna paradyhma rozvytku [Branding of the territory: the modern paradigm of development]. Skhid – East, 78-84 [in Ukrainian].

Temporal, P. (2016). Efektyvnyy brend-menedzhment: per. s anhl. [Effective brandmanagement: trans. with English]. SP-b: Neva [in Ukrainian].




ДВНЗ "Ужгородський національний університет"

Technical support:
Rybak Stefan