Брендинг як дієвий механізм підвищення ефективності функціонування підприємств аграрної сфери
DOI:
https://doi.org/10.24144/2078-1431.2020.1(24).141-149Ключові слова:
брендинг, продуктовий брендинг, регіональний розвиток, ефективність, аграрна сфераАнотація
У статті досліджено можливості застосування брендингу задля пришвидшення темпів розвитку аграрного господарства регіону. Проаналізовано роль та місце брендингу в системі діяльності підприємств аграрної сфери, визначено доцільність та практичну значущість застосування брендингу підприємствами аграрної сфери на прикладі Закарпатської області.Посилання
Vakar, T.V. (2016). Brendynh silʹsʹkykh terytoriy [Branding of rural areas]. Vinnytsya: Vinnytsʹkyy natsion. tekhnichnyy un-t – Vinnytsia: Vinnytsia National Technical University [in Ukrainian].
Miroshnychenko, D.A. (2014). Brendynh yak stratehiya rynkovoho uspikhu pidpryyemstva [Branding as a strategy of market success of the enterprise]. Retrieved from http://ephsheir. phdpu.edu.ua/handle/8989898989/1209 [in Ukrainian].
Moroz, O.V., & Andrushenko, V.M. (2015). Brendynh yak instrument pidvyshchennya konkurentospromozhnosti vyrobnytstva orhanichnoyi produktsiyi v Ukrayini [Branding as a tool to increase the competitiveness of organic production in Ukraine]. Efektyvna ekonomika – Effective Economy, 2 [in Ukrainian].
Moroz, O.V., Karachyna, N.P., & Vakar, T.V. (2015). Brendynhovi osnovy rozvytku silʹsʹkykh terytoriy [Branding bases of rural development]. Ekonomichnyy prostir – Economic space, 102, 71-82 [in Ukrainian].
Moroz, O. V., & Volovodyuk, S.S. (2014). Potentsial i perspektyvy brendynhu u vitchyznyanomu konkurentnomu seredovyshchi [Potential and prospects of branding in the domestic competitive environment]. BIZNESINFORM. Ekonomika – BUSINESSINFORM. Economy, 12, 479-484 [in Ukrainian].
Podolʹchak, N.YU. (2012). Stratehichnyy menedzhment [Strategic management]. Lviv: Vydavnytstvo Lʹvivsʹkoyi politekhniky – Lviv Polytechnic Publishing House [in Ukrainian].
Trofimov, YA. I. (2009). Brending i identifikatsiya nastoyashchego i budushchego [Branding and identification of the present and the future]. Odessa: Plaske [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).