Брендинг як дієвий механізм підвищення ефективності функціонування підприємств аграрної сфери

Автор(и)

  • Михайло Газуда
  • Мирослава Стеців

DOI:

https://doi.org/10.24144/2078-1431.2020.1(24).141-149

Ключові слова:

брендинг, продуктовий брендинг, регіональний розвиток, ефективність, аграрна сфера

Анотація

У статті досліджено можливості застосування брендингу задля пришвидшення темпів розвитку аграрного господарства регіону. Проаналізовано роль та місце брендингу в системі діяльності підприємств аграрної сфери, визначено доцільність та практичну значущість застосування брендингу підприємствами аграрної сфери на прикладі Закарпатської області.

Посилання

Vakar, T.V. (2016). Brendynh silʹsʹkykh terytoriy [Branding of rural areas]. Vinnytsya: Vinnytsʹkyy natsion. tekhnichnyy un-t – Vinnytsia: Vinnytsia National Technical University [in Ukrainian].

Miroshnychenko, D.A. (2014). Brendynh yak stratehiya rynkovoho uspikhu pidpryyemstva [Branding as a strategy of market success of the enterprise]. Retrieved from http://ephsheir. phdpu.edu.ua/handle/8989898989/1209 [in Ukrainian].

Moroz, O.V., & Andrushenko, V.M. (2015). Brendynh yak instrument pidvyshchennya konkurentospromozhnosti vyrobnytstva orhanichnoyi produktsiyi v Ukrayini [Branding as a tool to increase the competitiveness of organic production in Ukraine]. Efektyvna ekonomika – Effective Economy, 2 [in Ukrainian].

Moroz, O.V., Karachyna, N.P., & Vakar, T.V. (2015). Brendynhovi osnovy rozvytku silʹsʹkykh terytoriy [Branding bases of rural development]. Ekonomichnyy prostir – Economic space, 102, 71-82 [in Ukrainian].

Moroz, O. V., & Volovodyuk, S.S. (2014). Potentsial i perspektyvy brendynhu u vitchyznyanomu konkurentnomu seredovyshchi [Potential and prospects of branding in the domestic competitive environment]. BIZNESINFORM. Ekonomika – BUSINESSINFORM. Economy, 12, 479-484 [in Ukrainian].

Podolʹchak, N.YU. (2012). Stratehichnyy menedzhment [Strategic management]. Lviv: Vydavnytstvo Lʹvivsʹkoyi politekhniky – Lviv Polytechnic Publishing House [in Ukrainian].

Trofimov, YA. I. (2009). Brending i identifikatsiya nastoyashchego i budushchego [Branding and identification of the present and the future]. Odessa: Plaske [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-25