Підприємницькі навички української молоді: аналіз та вектори забезпечення (публікується англійською мовою)

Автор(и)

  • Любов Ковальська
  • Катерина Оксенюк
  • Юрій Барський

Анотація

Під підприємництвом ми маємо на увазі сукупність знань, навичок ведення бізнесу, інтелекту, творчості та інших характеристик підприємницького потенціалу людини, які в процесі трансформації дають можливість ефективно генерувати стартапи (бізнес-ідеї) для створення власного бізнесу або його урізноманітнення. Метою статті є дослідження підприємницьких навичок молоді, її підприємницької ініціативності як необхідних атрибутів формування ефективного підприємницького середовища. Розроблено методологію дослідження підприємницьких навичок молоді, що складається з таких етапів: визначення мети оцінки підприємницьких навичок молоді; вибір методів дослідження; визначення концепції оцінки підприємницьких навичок молоді; вибір структурних елементів оцінки підприємницьких навичок молоді; визначення ефекту. Методами оцінки підприємницьких навичок молоді є соціологічні (оцінка соціологічних досліджень на предмет визначення стимулів до відкриття власного бізнесу, труднощів у веденні підприємницької діяльності тощо), метод порівняльного аналізу (підприємницька активність молоді різного віку, порівняння категорій), метод критерію (з використанням системи оцінки навичок підприємницької діяльності у молоді). Результати. Аналізуючи економічно активне населення України, слід зазначити факт зменшення кількості економічно активного населення в його загальній чисельності. Наслідком цього є збільшення демографічного навантаження на економічно активну частину населення. У 2018 році найбільш затребуваними професіями серед молоді були ІТ-спеціалісти, менеджери та торгові працівники, маркетологи та бухгалтери, менеджери з персоналу, медичний персонал, службовці (особливо це стосується студентів та молодих людей без досвіду), адміністративний персонал. Практичне значення. За результатами аналізу можемо спостерігати високий рівень потенціалу молоді для створення власного бізнесу та водночас недостатній рівень реалізації їхніх підприємницьких навичок.
Ключові слова: підприємницькі навички; ініціативність підприємництва; Україна; потенціал молоді; економічно активне населення; ініціативність молоді.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-01