Культурна дипломатія у стратегії національного брендингу України

Автор(и)

  • Ірина Паніна
  • Дар’я Рибак

DOI:

https://doi.org/10.24144/2078-1431.2021.1(26).49-59

Анотація

У статті проаналізовано процес формування й реалізації стратегії національного брендингу та окреслено особливості використання культурної дипломатії як інструменту бренд-стратегії. Визначено місце і значення культурної дипломатії в стратегії національного брендингу України, що полягає у формуванні стійких позитивних асоціацій з Україною та «м’якому» впливі на думку закордонної аудиторії про державу в цілому. Зазначено, що наразі Україна не має ефективної бренд-стратегії, тому в статті запропоновано інструментарій, який передбачає включення культурної дипломатії до покрокової реалізації політики національного брендингу.
Ключові слова: культурна дипломатія, брендинг, Україна, державний брендинг, національний брендинг, бренд «Україна», міжнародний імідж, публічна дипломатія, бренд-стратегія.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-07