Україна на світовому ринку туристичних послуг

Автор(и)

  • Василь Збарський
  • Діана Грибова
  • Анна Збарська

DOI:

https://doi.org/10.24144/2078-1431.2021.1(26).117-129

Анотація

У статті визначено й узагальнено проблеми розвитку міжнародного туризму в Україні, обґрунтовано перспективи міжнародної туристичної індустрії. Запропоновано методи вирішення окреслених проблем. Проаналізовано зміни в обсягах і структурі міжнародних туристичних потоків. Окреслено шляхи розвитку туризму та створення позитивного іміджу країни на ринку туристичних послуг. Наголошується, що сьогодні туризм являє собою одну з найважливіших рушійних сил світової економіки і одне з головних джерел зайнятості. У той же час в Україні ця галузь, попри наявність досить значного туристичного потенціалу, представлена слабо. Критичний аналіз стану туристичної галузі країни дозволяє стверджувати про її початкову стадію розвитку. Слаборозвиненою залишається сфера управління та просування туристичного продукту України, що вимагає методологічних розробок. У цьому зв’язку одним з найбільш актуальних шляхів ефективного просування та розвитку галузі може бути більш широке застосування цифрових технологій маркетингу в туризмі. У статті розглядаються основні детермінанти розвитку ринку туристичних послуг та їх значення для індустрії туризму у світі та в Україні.
Ключові слова: міжнародний туризм, туристична інфраструктура, в’їзний туризм, туристична індустрія, державне регулювання туризму, сфера послуг

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-07