Україна на світовому ринку туристичних послуг
DOI:
https://doi.org/10.24144/2078-1431.2021.1(26).117-129Анотація
У статті визначено й узагальнено проблеми розвитку міжнародного туризму в Україні, обґрунтовано перспективи міжнародної туристичної індустрії. Запропоновано методи вирішення окреслених проблем. Проаналізовано зміни в обсягах і структурі міжнародних туристичних потоків. Окреслено шляхи розвитку туризму та створення позитивного іміджу країни на ринку туристичних послуг. Наголошується, що сьогодні туризм являє собою одну з найважливіших рушійних сил світової економіки і одне з головних джерел зайнятості. У той же час в Україні ця галузь, попри наявність досить значного туристичного потенціалу, представлена слабо. Критичний аналіз стану туристичної галузі країни дозволяє стверджувати про її початкову стадію розвитку. Слаборозвиненою залишається сфера управління та просування туристичного продукту України, що вимагає методологічних розробок. У цьому зв’язку одним з найбільш актуальних шляхів ефективного просування та розвитку галузі може бути більш широке застосування цифрових технологій маркетингу в туризмі. У статті розглядаються основні детермінанти розвитку ринку туристичних послуг та їх значення для індустрії туризму у світі та в Україні.
Ключові слова: міжнародний туризм, туристична інфраструктура, в’їзний туризм, туристична індустрія, державне регулювання туризму, сфера послуг
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).