Сутність та еволюція digital- маркетингу

Автор(и)

  • Даніела Мушка
  • Вікторія Бондаренко

DOI:

https://doi.org/10.24144/2078-1431.2021.1(26).201-207

Анотація

У статті висвітлено зростаючу роль digital-маркетингу в загальному спектрі маркетингової діяльності бізнесу. Окреслено еволюційний аспект роз-
витку цифрового маркетингу. Проаналізовано диверсифікацію підходів до визначення поняття digital-маркетингу, а також аргументовано відмінність між digital-маркетингом та інтернет-маркетингом. Обґрунтовано, що цифровий маркетинг збагатив інтернет-маркетинг можливостями мобільного зв’язку. Акцентовано увагу на змінах у маркетинговій діяльності, які сприяють подальшому розвитку брендів. Зроблено висновки та прогнози щодо подальшого дослідження у зазначеній сфері.
Ключові слова: маркетинг, діджитал-маркетинг, інтернет-маркетинг, еволюція, маркетинг, бізнес.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-07