Особливості формування інституційного середовища національного туристичного бізнесу

Автор(и)

  • Василь Збарський
  • Сергій Кальченко
  • Сергій Газуда

DOI:

https://doi.org/10.24144/2078-1431.2021.2(27).139-148

Анотація

Забезпечення ефективного функціонування національної сфери рекреаційних послуг нині стає важливим напрямом внутрішньої економічної політики. Його діяльність не тільки є одним із завдань регіональних програм соціальноекономічного розвитку, які презентуються відповідними державними інститутами. Туристичний бізнес являє собою індикатор статусу країни, є показником її відповідності соціальним стандартам ЄС. Разом із цим забезпечення ефективного функціонування сфери надання рекреаційних послуг за сучасних умов потребує належного інституційного забезпечення. У статті проаналізовано теоретичні аспекти розвитку туристичної галузі на засадах інституційного підходу. Обґрунтовано об’єктивну природу попиту населення на рекреаційні послуги як форми задоволення потреби в забезпеченні здорового способу життя. Висвітлено особливості генезису туристичного бізнесу та його взаємопов’язаності із загальними векторами еволюційного розвитку європейської цивілізації. Проаналізовано сучасні проблеми розвитку туристичної галузі та форми їхнього вирішення у провідних країнах світу.


Ключові слова: рекреаційна діяльність, інститут, туризм, інституція, сталий розвиток.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-17