Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні

Автор(и)

  • Михайло Газуда
  • Євгеній Білей

DOI:

https://doi.org/10.24144/2078-1431.2023.2(31).188-194

Анотація

У статті розглянуто окремі особливості застосування бренд-маркетингових технологій у процесі аграрного господарювання. Наголошено на тому, що нині постає потреба у забезпеченні ефективної системи управління, що базуватиметься на упорядкованій сукупності взаємозумовлюючих елементів, які відрізняються функціональними цілями й, діючи автономно, спрямовані на досягнення окресленої результативної мети, зокрема формування конкурентоспроможного брендингового середовища у сфері аграрного розвитку. Окреслено рольцифрового маркетингу у напрямі розширення, або ж дифузії бренд-технологій, формування сильного іміджевого бренду виробленої продукції господарюючим суб’єктом. Побудова іміджевої системи впізнаваності бренду повинна зумовлюватися маркетинговою стратегією розвитку підприємства, формувати специфіку його торговельної марки, уможливлюючи вихід на нові товарні ринки з конкурентними перевагами щодо виробників аналогічної продукції. При цьому необхідністю зумовлюється потреба у просуванні на ринок, як вітчизняний, так і зарубіжний, продукту, виробленого в межах України, оскільки потрібно підвищувати іміджевий рівень українських підприємств, здатних виготовити якісний продукт, що матиме попит у споживача. Вагомого значення набуває зміна ментальності менеджерів вищої ланки управління організацією й пошук
висококваліфікованих кадрів для забезпечення ефективної маркетингової діяльності суб’єктів аграрного господарювання та перспективного розвитку аграрного сектору країни, її регіонів. У процесі дослідження виявлено, що забезпечення успішної діяльності господарюючого суб’єкта у сфері аграрного розвитку в значній мірі залежить від
сформованого брендингового середовища й задіяння брендингових технологій в управлінні організацією. При цьому технологія брендингу визначається сукупністю специфічних інструментів, що застосовуються в управлінському процесі будь-якого підприємства, і потребує висококваліфікованих спеціалістів, компетентних щодо прийняття рішень у сфері просування і реалізації виробленої суб’єктом аграрного господарювання продукції.
Ключові слова: бренд-маркетингові технології, аграрне господарювання, впізнаваність бренду, торговельна марка, технологія брендингу, просування на ринок, цифровий маркетинг.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29