Окремі підходи до розроблення управлінських технологій брендингу в аграрній сфері
DOI:
https://doi.org/10.24144/2078-1431.2023.2(31).180-187Анотація
У статті запропоновано окремі підходи до розроблення управлінських бренд-технологій у сфері аграрного господарювання, врахування яких здійснено у процесі побудови дієвої маркетингової стратегії процесу формування і просування бренд-технологій виробництва та послуг в аграрному секторі в межах аграрного господарювання й науково-практичної діяльності Інституту аграрних ресурсів та регіонального розвитку (с. В. Бакта, Берегівський район). Зазначено, що у практиці аграрного господарювання запровадження управлінських бренд-технологій повинно базуватися на застосуванні науково обґрунтованих інноваційних підходів із задіянням вітчизняного і зарубіжного досвіду, врахуванням потреб споживачів щодо безпечних, високоякісних органічних продуктів харчування. При цьому важливим є кваліфікаційний рівень управлінського персоналу, здатного професійно мислити, застосовуючи еколого-економічні підходи до формування аграрних бренд-технологій. Вагомого значення набуває створення власного корпоративного стилю суб’єкта аграрного господарювання, здійснення цілеспрямованої рекламної кампанії, досконалого дизайну продукту, очікуваного й асоціативного сприйняття споживачем бренду. Активізації потребує процес запровадження цифрових маркетингових технологій згідно з сучасними вимогами аграрного господарювання. Необхідністю окреслюється формування системи управління організацією, яка базуватиметься на задіянні
новаційних креативних брендингових ідей просування й реалізації продукції, або ж надаваних послуг суб’єктами аграрного господарювання. В умовах непередбачуваного й змінного середовища важливим є формування системи управління, діяльність якої спрямовуватиметься на забезпечення ефективних технологій брендингу в аграрній сфері, побудованих на основі врахування особливостей процесу використання аграрних ресурсів. Крім цього, важливим є формування сильної торговельної марки, що надасть господарюючому суб’єкту можливість конкурувати на ринку аграрної продукції, просувати й пропагувати вироблену продовольчу продукцію на споживчий ринок.
Ключові слова: управління, розроблення технологій брендингу, аграрна сфера, креативні брендингові ідеї, органічні продукти харчування, інноваційні підходи, аграрне господарювання
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).